piątek, 23 października 2015

Polityka polska wobec polskiej emigracji - Nasz Dziennik


Przymusowa-Austria-Kl Mauthausen+, mój ojciec+.

Moi bratankowie Kanada-Toronto.

Moja ,,chrzestna"+Kanada-=Toronto

Ślub ,,chrzestnej"w Londynie-potem Toronto.
Polityka polska wobec polskiej emigracji - Nasz Dziennik
Mój bratanek-Toronto.

Mój bratanek-Toronto.

                                                            Chwilowo Londyn-mój wnuk.

Mój bratanek-Toronto.

+ syn ,,chrzestnej"Toronto.

Wnuk siostry dziadka-Kalifornia(był więżniem  KL Auschwitz).

Syn siostry dziadka-Australia.

Syn +,,chrzestnej" j.w.-Toronto-chwilowo był  w Australii.

Prawnuk siostry dziadka (tego z Turkiestanu)-Kalifornia.

Przymusowo-Turkiestan k.Taszkientu+mój dziadek+
Mój bratanek-
Toronto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacje Dnia 30.04.2024 [08.00]