niedziela, 22 kwietnia 2018

Moi dziadkowie i pradziadkowie.Pamiętam.

śp. Jan Byczek -potem Borski w wojsku austriackim.

śp.ppłk. Jan Borski -już w WP(mój 2-gi dziadek od 1927r po śm. Franciszka Sapeckiego-w r.1918).

śp.Franciszek Sapecki (mój rodzony dziadek od strony matki).

J.w. w obozie jenieckim pod Taszkientem.

Ignacy Sapecki -ojciec Franciszka -j.w.

śp.Aleksander Trębicki-ojciec mojej babci od strony ojca-Marii z Trębickich Drozdowskiej-żony IgnacegoDrozdowskiego.
Ignacy Sapecki z żoną Zofią z Grabowskich oraz bratem ks.Pawłem Sapeckim.

Zofia z Grabowskich Sapecka-żona Ignacego Sapeckiego.

Ignacy Drozdowski i Maria (jego żona z Trębickich).

Moja śp.babcia (od strony mamy)-Aniela 1vSapecka 2vBorska z wnuczką Basią (moją córką).
śp.ks.prałat Paweł Sapecki +1930r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacje Dnia 27.04.2024 [10.00]